Digitale toegankelijkheid
Toegankelijkheidsverklaring van de applicatie mobiele bancaire iOS
BTB verbindt zich ertoe om zijn internet-, intranet- en extranetsites en zijn mobiele apps toegankelijk te maken in overeenstemming met Richtlijn (EU) 2019/882882 en Richtlijn 2016/2012 betreffende de toegankelijkheidsvoorschriften voor producten en diensten en de nationale omzettingsbepalingen daarvan.
Daartoe voert BTB een strategie en acties uit die zijn opgenomen in het meerjarenplan en biedt het een pagina aan die gewijd is aan toegankelijkheid.
Aanvullend op deze verklaring auditen we ook regelmatig de belangrijkste diensten die beschikbaar zijn op de de toepassing mobiele en maken we de verklaringen voor deze aanvullende audits beschikbaar:
- Toegankelijkheidsverklaring van de dienst Virements van de applicatie mobiele bancaire iOS
- Toegankelijkheidsverklaring van de dienst Consultation de compte van de applicatie mobiele bancaire iOS
- Toegankelijkheidsverklaring van de dienst Messagerie sécurisée van de applicatie mobiele bancaire iOS
- Toegankelijkheidsverklaring van de dienst Ajout d’un bénéficiaire van de applicatie mobiele bancaire iOS
- Toegankelijkheidsverklaring van de dienst Génération de relevés van de applicatie mobiele bancaire iOS
Conformiteitsstatus
Er is een toegankelijkheidsaudit gepland au T4 2025.
Met het resultaat van deze audit zal het mogelijk zijn om een inschatting te maken van het werkelijke conformiteitsniveau van de applicatie mobiele.
De huidige toegankelijkheidsverklaring zal vervolgens worden bijgewerkt.
Opstelling van de toegankelijkheidsverklaring
Deze verklaring werd opgesteld op 26/06/2025.
Feedback en contact
Ondervindt u problemen bij het gebruik van onze diensten, neem dan contact met ons op.
Als u een beperking hebt en problemen ondervindt bij het gebruik van onze diensten, neem dan contact op met de BTB toegankelijkheidscorrespondent.
Om het probleem op de lange termijn en voor zover redelijkerwijs mogelijk te verhelpen, wordt de voorkeur gegeven aan onlinecorrectie van het toegankelijkheidsprobleem. Als dit niet mogelijk is, wordt de gewenste informatie in een toegankelijke vorm naar u gestuurd op basis van uw wensen: schriftelijk in een document of e-mail, of mondeling tijdens een gesprek of telefonisch.
Voies de recours
Si la réponse apportée ne vous satisfait pas, vous avez la possibilité de déposer une réclamation ou de saisir le médiateur. Pour faire part d’une réclamation, différents recours sont à votre disposition :
- Écrire un message au Défenseur des droits (https://cet.lu/contact-2/)