Digitale toegankelijkheid
Toegankelijkheidsverklaring van de dienst Ajout d’un bénéficiaire van de applicatie mobiele bancaire Android
BTB verbindt zich ertoe om zijn internet-, intranet- en extranetsites en zijn mobiele apps toegankelijk te maken in overeenstemming met Richtlijn (EU) 2019/882882 van het Europees Parlement en de Raad van 17 april 2019 betreffende de toegankelijkheidsvoorschriften voor producten en diensten en de nationale omzettingsbepalingen daarvan.
Hiertoe voert BTB een toegankelijkheidsbeleid uit en biedt het een pagina aan die gewijd is aan toegankelijkheid.
Deze toegankelijkheidsverklaring is een aanvulling op de auditverklaring van de applicatie mobiele bancaire Android.Conformiteitsstatus
Er is een toegankelijkheidsaudit gepland au T4 2025.
Met het resultaat van deze audit zal het mogelijk zijn om een inschatting te maken van het werkelijke conformiteitsniveau van de dienst.
De huidige toegankelijkheidsverklaring zal vervolgens worden bijgewerkt.
Opstelling van de toegankelijkheidsverklaring
Deze verklaring werd opgesteld op 26/06/2025.
Feedback en contact
Ondervindt u problemen bij het gebruik van onze diensten, neem dan contact met ons op.
Als u een beperking hebt en problemen ondervindt bij het gebruik van onze diensten, neem dan contact op met de BTB toegankelijkheidscorrespondent.
Om het probleem op de lange termijn en voor zover redelijkerwijs mogelijk te verhelpen, wordt de voorkeur gegeven aan onlinecorrectie van het toegankelijkheidsprobleem. Als dit niet mogelijk is, wordt de gewenste informatie in een toegankelijke vorm naar u gestuurd op basis van uw wensen: schriftelijk in een document of e-mail, of mondeling tijdens een gesprek of telefonisch.
Voies de recours
Si la réponse apportée ne vous satisfait pas, vous avez la possibilité de déposer une réclamation ou de saisir le médiateur. Pour faire part d’une réclamation, différents recours sont à votre disposition :
- Écrire un message au Défenseur des droits (https://cet.lu/contact-2/)